Tuesday, July 19, 2011

uqueen, rahsia wanita

*5 kotak uqueen dah sold out harini, tinggal lagi 3 kotak, 2 dah booking, tinggal 1 je stok.



nama syarikat pengeluar : ushine

ingat cantik, ingat kesihatan, ingat uqueen





 





30.6.2011 SPM TV1





Queen yang bermaksud RATU telah diadun menggunakan herba-herba mewah dan terpilih khusus bagi membantu menyelesaikan berbagai masaalah dalaman dan luaran wanita. U-Queen adalah minuman kesihatan yang kaya dengan nilai khasiat, vitamin dan bahan-bahan antiseptik untuk merawat dan memelihara kesihatan tubuh wanita secara total.


Ia membekalkan tenaga luaran dan dalaman yang diperlukan oleh wanita berkerjaya masa kini. Ia membantu mengatasi masalah keputihan dan sengugut, menguat dan merapatkan otot vagina (mengatasi masalah faraj longgar dan berair), mengencang payudara dan mengangkat punggung, memberi seri pada wajah, melewatkan menopause, dan mengeratkan hubungan suami isteri, Ia juga membantu mengecutkan fibroid, cysts dan endometriosis, mencegah kanser, melancar / membersih darah serta peranakan.


U-Queen juga dapat membuang toksin, lemak dan angin dari dalam badan dan memastikan badan yang ideal tanpa masalah berat badan serta awet muda sentiasa. Ia juga secara semulajadi akan mencerahkan kulit dari dalam dan hasilnya akan dapat dilihat selepas sebulan penggunaan.



Rahsia seorang wanita, hanya U-Queen jawapannya! Anda pasti menjadi RATU di hati sidia!


membekalkan tenaga luaran dan dalaman
membantu mengatasi masalah keputihan dan sengugut,
membantu menguat dan merapatkan otot vagina
membantu mengatasi masalah faraj longgar dan berair
membantu mengencang payudara
membantu mengangkat punggung
membantu menaikkan seri pada wajah dan awet muda
membantu melewatkan menopause
membantu mengeratkan hubungan suami isteri
membantu mengecutkan fibroid, cysts dan endometriosis
membantu melancar / membersih darah serta peranakan.
membantu membuang toksin, lemak dan angin dari dalam badan
membantu mengatasi masalah berat badan
membantu mencerahkan kulit dari dalam


Cara Penyediaan


Tuangkan kandungan satu sachet U-Queen (25g) ke dalam segelas air suam (40°C - 60°C) sebanyak 150ml. Kacau hingga sebati dan sedia untuk diminum. Dicadangkan diambil satu jam selepas makan pada waktu malam.




Cara Penyimpanan


Simpan ditempat dingin dan kering di bawah suhu tidak melebihi 30C. Elakkan dari kanak-kanak




TESTIMONI U-QUEEN


Bakri & Sue, Lahad Datu, Sabah (40 tahun)


Kami mempunyai 6 orang anak dan isteri selalu keletihan dan tidak bermaya kerana tekanan dan beban kerja. Sejak mengamalkan U-Queen 2 minggu lalu, dia lebih cergas dan bertenaga. Wajah lebih berseri dan otot-otot badan semakin tegang. Setiap malam merupakan malam indah buat kami dan tiada lagi sungutan. Ssshhh…rahsia seorang isteri, hanya suami yang tahu! Kini dia bukan hanya seorang isteri dan ibu malahan RATU dihati saya!




Lian, Bangi ( 35 tahun)


Saya sering berasa kurang yakin dgn diri sendiri, masalah berat badan yg ketara, kulit yg tidak bermaya dan kusam, sengugut, keputihan dan selalu berasa letih dan lesu. Setelah diperkenal kan dgn produck U-Queen dan mengamal kan nya berat bdn saya turun 3kg dlm masa 3 hari. Saya tidak lg penat dan berasa segar. Kulit saya menjadi semakin halus dan cerah dlm masa yg singkat dan masaalah sengugut dan keputihan tiada lagi. Tkasih U-Queen!


Azilah, Jalan Duta (42 tahun)


Dulu isteri minta…suami bo la yan! Tapi selepas kena penangan U-Queen, suami pula macam pengemis! Hahaha! Tiap-tiap hari saya dapat pujian…



Zana, Bandar Sri Damansara (33 tahun)


Terimakasih kerana dapat menghasilkan produk yang hebat pada harga mampu beli. Macam goring pisang panas saya jual U-Queen. Semua pelanggan saya berpuas hati. Suami saya sendiri pun memuji. Selain hubungan kelamin yang hebat, kulit saya semakin lembut dan licin. Dulu suami kata tapak tangan saya macam belakang kura-kura, kini tidak lagi. Malahan badan juga semakin cantik. U-Queen memang hebat!




Zaharah, Ampang (42 tahun)
Saya pernah mencuba beberapa produk lain di pasaran yang khusus untuk wanita, tapi kurang berpuas hati. Sudahlah harganya mahal, bahan-bahan yang digabungkan juga tidak banyak, kesannya pula amat lambat dirasai. Tertarik dengan iklan U-Queen, saya membeli dan mencuba. Selepas hanya 5 hari meminum U-Queen, saya perasan akan perubahan kulit saya yang semakin bersih dan lembab. Buah dada terasa mengkal dan hubungan suami isteri bertambah intim. Selepas sebulan mengambil U-Queen, tubuh saya terasa lebih kejap dan kulit muka semakin tegang dan berseri. U-Queen memang berbaloi : murah tetapi amat berkesan!




Emma, Bandar Permaisuri


Saya seorang wanita berkerjaya dan mempunyai anak kecil. Saya sering kepenatan dan kehabisan tenaga selepas seharian menguruskan perniagaan. Saya juga mengalami masalah kulit yang agak serius. Selepas mengambil U-Queen, keadaan kulit saya bertambah baik. Saya juga lebih bertenaga dan dapat mengawal diet saya dengan baik. Suami perasan akan perubahan saya dan kini selalu memuji. Saya beri 5 bintang pada U-Queen!



Siti, Sri Kembangan (29 tahun)


Saya mempunyai ‘kista’ atau endometriosis dan seringkali mengalami kesakitan yang melampau semasa haid. Menurut doctor saya perla menjalani pembedahan untuk membuang endometriosis ini jika ia semakin membesar atau jika dibiar akan mengganggu kesuburan dan kehidupan kelamin saya. Selepas mengambil U-Queen sejak akhir Disember, pendarahan sewaktu haid kembali normal dan hubungan kelamin tidak lagi menyakitkan. Saya yakin selepas 3 bulan mengambil U-Queen, penyakit saya akan dapat dipulihkan, insyaallah!










Di antara Bahan-bahan Utama U-Queen


































sirehBetel Piper / Sireh
Daun sireh atau 'Piper Betle' mengandungi bahan-bahan aktif  seperti Flavornoid dan Polyphenol yang boleh menegangkan kulit dan mengelakkan kedut-kedut di muka yakni membawa kesan awet muda.
Khasiat astrigen dan antiseptic  daun sireh pula berkeupayaan mengecutkan tisu-tisu organik dan  membunuh kuman. Ia juga membantu menegangkan otot-otot tisu dalaman vagina serta mengatasi masalah keputihan. Sireh juga turut digunakan bagi mengatasi masalah penyakit malaria, sakit sendi, gout dan dipercayai boleh merawat kanser dan penyakit jantung.
gojiLycium Barbarum / Goji
Selain antioksida, buah goji juga kaya dengan 18 jenis asid amino, 21 jenis bahan mineral seperti zink, germanium dan protein serta vitamin B1, B2, B6 malah vitamin E dalam sebiji buah goji adalah bersamaan dengan 500 biji buah oren. Antara khasiat Goji memanjangkan usia, menghalang diri anda daripada tua sebelum masa menerusi tindakan anti-oksida yang tinggi. Goji meningkatkan tenaga dan kekuatan anda, terutamanya apabila melawan penyakit. Goji menjadikan anda rasa dan kelihatan muda. Goji merangsang rembesan HGH ( Hormon Pertumbuhan Manusia), ‘hormon remaja” Goji mengekalkan tekanan darah yang sihat. Goji mengurangkan risiko kanser Goji mengurangkan kolestrol Goji menormalkan gula dalam darah pada peringkat awal diabetes Goji meningkatkan fungsi seksual dan merawat masalah seksual Goji membantu mengurangkan berat badan.
habbastus saudaNigella Sativa / Habbatus Sauda
Nigella Sativa atau Habatus Sauda  digunakan untuk meningkatkan metabolisme dan menaikkan semangat. Jintan hitam juga di kenali sebagai BRM(biological response modifier) yakni ia mampu menghalang pertumbuhan kanser. Ia juga dapat meningkatkan sistem pertahanan badan yang berkait dengan sel darah putih.
kacip fatimahLabisia Pumilia / Kacip Fatimah
Kacip Fatimah atau nama saintifiknya Labisia Pumilia dan Pathoina mengandungi elemen antioxidan dan phytoestrogen yang mana ia mampu mencegah pembiakkan sel prakanser, memantapkan tisu yang memerlukan hormon estrogen, mengukuhkan struktur tulang melalui penyerapan jisim tulang dan melewatkan proses penuaan. Kacip Fatimah juga membantu wanita yang mengalami masalah keputihan dan juga untuk melancarkan proses kelahiran bayi dan untuk pukul angin dan cirit-birit.
manjakaniBuah Manjakani
Antara khasiat manjakani yang diketahui umum ialah ia dapat menjadi penawar pada penyakit keputihan yang biasa dialami ramai wanita. Manjakani juga sinonim dengan fungsinya yang dapat mengeratkan hubungan suami isteri.  Fungsinya yang bertindak sebagai astrigen dapat membina dan membaiki tisu-tisu yang rosak terutamanya selepas melahirkan anak. ia juga dapat mengurangkan lelehan mukus dan juga membantu menstabilkan hormon, melancarkan darah dan memberi tenaga. SIfat antioksidannya juga dapat mencegah kanser payudara dan kanser rahim.Ia juga dapat mebantu melawaskan pembuangan air besar kerana mengandungi kandungan serat yang tinggi.
betikBetik
Betik kaya dengan pelbagai nutrien antioksida. Khasiat dan nutrien yang terkandung di dalam betik seperti karotena, vitamin B dan C, flavonoid, potasium, magnesium serta serat dipercayai dapat membantu mengatasi pelbagai masalah kulit. Selain kandungan nutrien-nutrien tersebut buah ini juga mempunyai banyak kompaun aktif biologi seperti kimopapain dan papain yang berkemampuan membantu sistem pencernaan manusia. Keunikan betik yang mempunyai papain telah melabelkannya  sebagai antiseptik terbaik yang pernah ditemui di dunia
psyllium huskPsyllium Husk  
Psyllium husk merupakan Serat semulajadi bertindak sebagai laksatif (laxative) pembersih usus. Ia dikenali  secara universal sebagai sumber utama diet fiber.  Ia juga merupakan rawatan untuk kegemukan dan makan berlebihan dengan menyebabkan kita merasa kenyang sentiasa. Ia memainkan peranan untuk menseimbangkan kandungan gula dalam  badan  dan merawat hypoglycemia, hemorrhoids, dan kencing manis dan mengawal berat badan. Psyllium husk telah lama dikenali berpotensi untuk mengurangkan kolesterol dalam darah
ubi bidadariPuerira Mirifica / Ubi Bidadari Putih
Pueraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara dan punggung. Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon.
Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara
rosselleHibiscus Sadarifa / Rosselle
Roselle merupakan sumber utama vitamin C dan kandungannya 20 kali ganda dari yang terdapat dalam keluarga limau citrus. Pengambilan roselle akan melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik kerana ia menghadkan kerosakan yang dilakukan oleh radikal bebas. Roselle menjadikan wajah muda dan berseri. Roselle juga membantu mencegah ketebalan LDL di arteri dan sekali gus mengelak terjadinya penyakit tekanan darah tinggi. Roselle turut membantu mengawal stress dan mengatasi masalah sukar tidur
cherryAcerola Cherry
Buah Ceri Acerola ini mempunyai kandungan anti-oksidan yang tinggi serta kaya dengan vitamin & mineral. Didalam buah tersebut ada lebih 150 jenis unsur-unsur nutrient. selain itu, ia juga mempunyai kandunga anti-fungus yang kuat serta mempunyai keupayaan untuk merendahkan tahap kolesterol. Bukan ini sahaja, buah ceri ini juga mempunyai keupayaan menentang proses penuaan sel-sel badan, membantu menghidratkan kulit & mempergiatkan fungsi kapilari.
asam jawaTamarindus Indica / Asam Jawa
Manfaat asam Jawa antara lain untuk menyembuhkan asma, menyembuhkan batuk, demam, reumatik (nyeri sendi), nyeri haid, alergi, sariawan dan menurunkan berat badan.
L glutathioneL-Glutathione
Glutathione berperanan untuk menukarkan eumelanine atau pigmentasi gelap kepada phaeomelanin atau pigment yang lebih cerah. Eumelanin yang menyebabkan kulit gelap terjadi secara semulajadi, glutathione yang berkualiti pula berperanan menukarkannya kepada phaeomelanin yang membuatkan kulit lebih cerah hari demi hari. Ia diperlukan dalam pemecahan lemak oxidized dan dalam metabolism karbohidrat. Jika glutathione dalam badan tidak mencukupi keperluan, sel akan cepat mati dan membuatkan sesetengah orang kelihatan lebih tua dari usia dan terdedah kepada toksin yang boleh menyebabkan kanser.Iajuga berperanan sebagai anti-toksin yang menghalang radikal bebas didalam tubuh. Glutathione bertugas untuk memproses toksin di dalam badan agar dapat dikumuhkan dengan mudah dari badan
guaranaGuarana
Guarana amat berkhasiat kerana ia mengandungi lebih daripada 10 jenis asid amino, zat galian dan vitamin-vitamin yang diperlukan oleh badan manusia. Zat –zatnya mudah diserap oleh sel-sel badan dan dapat membantu memulihkan struktur sel badan kita, memelihara organ-organ badan dengan baik dan seterusnya membantu kita awet muda dan hidup hingga berusia lanjut. Guarana berkesan dalam menguatkan fungsi kencing, perut dan usus, menurunkan kepanasan badan, memperbaiki system penghadaman dan struktur tisu organ dalaman, meningkat proses metabolisme dan serapan khasiat oleh badan serta merangsangkan keupayaan seks
honeyHoney Bee
Madu  mengandungi glukosa dan fruktosa serta sejumlah mineral seperti magnesium, kalium, potasium, sodium, klorin, sulfur, besi dan fosfat. Madu juga mengandungi vitamin B1, B2, C, B6 dan B3 serta tembaga, sodium dan zink, juga beberapa jenis hormon. Ia kaya bahan anti oksidan yang menghalang radikal bebas daripada bertindak ke atas sel-sel yang boleh menyebabkan kanser. Madu terkenal sebagai sumber tenaga asli bagi tubuh. Ia meningkatkan kekuatan otot dan stamina badan, membunuh kuman daripada jenis bacteria, fungus dan protozoa. Madu juga mampu menyembuh ulser dan luka dengan lebih cepat dan berkesan
tomatoTomato
Tomato mengandungi asid folik, asid panthotenik, biotin, vitamin K dan vitamin E. Asik utama yang terdapat pada tomato dan menyebabkan ia mempunyai rasa masam ialah asid sitrik.karetenod, B-karotin dan licopin pula menentukan warna pada tomato.Alkohol yang diektstrak dari tomato mempunyai ciri-ciri penahan sakit dan mengurangkan tekanan. Tomato mampu menjadi agen untuk anti penuaan dan mengembalikan keserian kulit terutamanya pada muka
pineapplePineapple
Buah Nanas mempunyai kandungan Vitamin C yang tinggi yang amat diperlukan untuk kesihatan dalam membantu menyembuhkan luka atau cedera di samping penyerapan zat besi ke dalam saluran darah. Kandungan Vitamin B di dalam buah nanas terutamanya B1 (thiamin) berfungsi dalam membantu proses penghadaman dan melicinkan proses pencernaan dalam usus manakala Vitamin B3 (niacin) bersama kandungan kabohidratnya dapat mengawal sistem penghadaman agar sentiasa sihat. Kandungan potassium bersama-sama sodium di dalam buah nanas dapat mengawal imbangan air dalam tubuh manusia. Enzim Bromelin di dalam nenas juga membantu mengawal pembengkakkan, jangkitan dan menghalang berlakunya pembekuan darah
marine collagenKolagen Marin
kolagen marin adalah pilihan yang tepat untuk menggantikan kolagen yang hilang dari badan. Ia membantu memperbaiki  tekstur kulit dari dalam (menghaluskan dan mencerahkan kulit, mengurangkan parut, menghilangkan garis kedutan, menganjalkan kulit badan), menaikkan seri wajah agar kelihatan lebih muda, dan menegangkan payudara.  Ia juga berkesan untuk  menangani masalah rambut, kuku, dan gigi, disamping menjaga kesihatan ligamen, tulang dan sendi dengan menghalang atritis dan osteoporosis






stok tinggal sekotak jer.


harga rm89.90 + postage rm5.10 = rm95,


sabah sarawak dan langkawi rm100.


nak cuber sms 0179621397


berminat


0179621397


Berminat ???


cara2 nak order:


1. bank in ke akaun maybank


mohamad nadzirin b mohd nor


maybank 162731020380


cimb 12710005768520


2. kemudian sms sy, jumlah bank in, alamat, nama, hp, produk.


hp : 0179621397 (sms tanya dlu, stok sampai arini atau esok)






AMARAN: LARANGAN PENGGUNAAN U-QUEEN


WANITA MENGANDUNG TIDAK DIBENARKAN + WANITA PERIOD DAN WANITA DALAM PANTANG LARANG.



U-Queen telah diklasifikasikan sebagai makanan oleh Bhgn. Keselamatan & Kualiti Makanan, Kementerian Kesihatan Malaysia. No rujukan kelulusan ialah : KKM-163/S/25 Jld.119





application ping


















iklan list rm10seminggu.
sabun aqura, betul betul bersih
http://www.produkrafa.com/2011/06/aqura-facial-soap.html#links
uqueen mampu menyelesaikan masalah dalaman wanita.
http://www.produkrafa.com/2011/06/uqueen-rahsia-wanita.html
tercari2 sabun jongkong emas zmasha?
http://www.produkrafa.com/2011/06/sabun-jongkong-zmasha.html#links
masker sri nooras, murah jimat dan berkesan
http://www.produkrafa.com/2011/06/seri-dcooling-mask-rm25-je0179621397.html
maq, kandungan antioksida paling tinggi di dunia
http://www.produkrafa.com/2011/06/rahsia-menjana-rm-dan-rahsia-hidup.html
encera bb cream - formula apple stem
http://www.produkrafa.com/2011/06/encera-8g-ready-stok.html
shhmira feminine wash, wangi
http://www.produkrafa.com/2011/06/shhmira-produk-keperluan-wanita-ni.html
encera bb cream, murah, kecil, jimat dan berkesan
http://www.produkrafa.com/2011/05/encera-bb-cream.html

Saturday, July 16, 2011

saya cover postage anda rm2.00

READY STOK, SMS DULU SEBELUM BAYAR. 0179621397.
# hari ni last free postage, bermula esok rm5 utk postage.


*maklumat postage
skynet rm7.00 SM,
pembeli bayar rm5.00, saya cover rm2.00

sabun pengantin SRI NOORA'S

HALUS - GEBU- PUTIH - HARUM dan semestinya:
BERKESAN - JIMAT - BIJAK
Menjadi kemestian bakal pengantin terutamanya perempuan untuk melakukan rawatan spa badan di spa spa terpilih. Ia bertujuan untuk mencantikkan kulit, memutihkan dan meredakan tekanan. Juga dikatakan mampu melembut dan merawat masalh badan.

Bakal Pengantin - Melakukan rawatan spa di saat akhir…???

√ berkesankah dgn sekali rawatan?
√ mahal, faktor masa dan lain lain

jangan risau lagi..... sebagai wanita, kami memahami masalh anda untuk memilki kulit cantik, kerana penting memilki kulit badan yang cantik bukan setakat dimuka sahaja, serlah kecantikan sejati khas buat bakal suami tersayang...
jangan kecewakan mereka dengan kulit gelap, kasar, berbau, selekeh dan parut.

SABUN PENGANTIN SRI NOORA’S DIREKA KHAS UNTUK ANDA….

SET SPA sabun pengantin 2in1 mengandungi:

1. BODY LULUR + MANGIR WHITENING MILK SOAP- scrub/mangir dalam bentuk sabun
-diekstrak dari 7 jenis herba
-fungsi merawat parut,cela dan noda pada seluruh badan, menanggal kulit mati, mencegah bau badan, memutih, awet muda, menganjalkan kulit, mencegah kedutan awal, meringankan masalah sesulit dan kulit oren, membantu mereda tekanan. -Urutan dari butiran skrub herba ini berkesan membantu peredaran darah

2. BODY WHITENING MILK BATH SOAP- Kesan sama seperti rawatan mandian bunga, mandian susu pengantin, ditambah dengan aura bauan semulajadi , amat sesuai sebagai pengganti mandian susu
-kulit gebu, halus, naik seri, buang aura negative. amat sesuai walaupun anada berkulit sensitif kerana tiada unsur kimia dan bauan kimia.
-Kulit akan Sedap disentuh.

KENAPA MESTI MEMILIH SET RAWATAN INI??????
√EKONOMI – Cuma RM39.90 (genap rm40.00) sebulan
√BERKESAN- olahan warisan melayu, dijamin berkesan dan segar. Kerana harganya yang amat menjimatklan anda tidak perlu risau untuk mulakan seawal 6 bulan, berinspirasikan bahan spa, anda pasti kagum hasilnya.
√MUDAH – hanya guna ketika mandi. Cara penggunaan , dan detail ada dinyatkana dibahagian bawah.
√PELENGKAP -Bagi penggemar spa anda boleh menjarakkan rutin ke spa, selang selikan dgn set ini. Lebih berkesan dan jimat!!
SET PENGANTIN PERTAMA DI MALAYSIA.... BUKAN HANYA UNTUK PENGANTIN TETAPI ADALAH BERITA BAIK UNTUK SEMUA WANITA.... UNTUK MEMILKI KULIT SEHALUS SUTERA, SEPUTIH KAPAS DAN SEGEBU ARTIS POPULAR...

CARA PENGGUNAAN:

BAGI KULIT TERLAMPAU GELAP,KUSAM DLL/KULIT BIASA

-gunakan sabun skrub mangir selang 2/3 hari dan sabun susu setiap hari sebagai pengganti sabun mandi.
Tekanan lulur yang agak berbiji butiran herba bergantung kepada ketahanan kulit anda. mereka yang berkulit tebal dan banyak sel mati mungkin perlu menyental dengan lebih kuat tetapi pastikan tidak memudaratkan kulit.
-Produk ini tidak memberi kesan merbahayakan walapun digunakan secara kerap.

BAGI MEREKA YANG INGIN MAINTAIN

-sudah memiliki kulit putih secantik bidadari ? gunakan set ini untuk memepertahankan kecantikan itu. kebaikan herba membantu meredakan tekanan, mencegah kulit kusam dan membantu awet muda sentiasa.
-gunakan sabun skrub mangir sekurangnya seminggu sekali dan sabun susu setiap hari sebagai pengganti sabun mandi anda yang mengandungi chemical dan memberi kesan buruk pada kulit dalam jangka masa panjang.

KULIT SENSITIF/KERING/SISIK PUTIH/SELALU BAWAH AIRCOND/ALAHAN
-setiap jenis kulit adalah tidak sama, sebagai contoh ada yang alah pada seafood dan ada juga tidak alah pada apa pun. diingatkan walaubagaimana elok sesuatu produk,mustahil ia memenuhi ciri ciri semua jenis kulit. bagi kulit terlampau kering/sensitif kurangkan penggunaan sabun lulur kepada sebulan sekali.sabun susu boleh diguna setiap hari.
-setengah kulit memerlukan masa utk serasi, oleh itu bila sudah serasi bolehlah ditambah bilangan penggunaan. pastikan sabun dibilas bersih dan tiada kesan sabun tertinggal.
-sesetengah kulit yang nipis alah kepada herba oleh itu dapatkan nasihat doktor jika anda pernah mengalami masalah kulit atau yang berkaitan dengannya.
-jika tidak serasi atau tidak selesa atau ada simpton memudaratkan hentikan penggunaan serta merta.
-hentikan pemakaian jika tidak sesuai dan dapatkan nasihat doktor jika penyakit berlarutan.

No kelulusan kementerian kesihatan bagi produk sabun pengantin sri noora's adalah seperti berikut:
NOT081101092K
NOT081101091K

beli yg halal adalah tanggungjawab semua.


SOALAN
YANG BIASA DITANYA:

1. APAKAH FUNGSI SABUN INI?

sabun pengantin ini sibuat khas seabgai pengganti rawatan spa sesuai utk
sesiapa yg berbajet rendah dan jarang ke spa.

2. CARA PENGGUNAAN SABUN?

tiada pantang larang penggunaan,boleh duguna seberapa kerap yang mungkin
mengikut kesesaan dan jenis kulit. panduan dikotak hanyalah sebgai
panduan:
cara terbaik ialah:
sabun mandian susu diguna setiap hari
sabun lulur diguna seminggu 2-3 kali.

3. KULIT SAYA MENJADI KERING SELEPAS MENGGUNAKAN SABUN INI, ADAKAH SAYA TIDAK SESUAI UTK MENGGUNAKANNYA?

produk ini mendapat kelulusan KKM sepenuhnya dan dijalankan kajian/testimoni
bagi setiap peringkat kulit. telah terbukti scr kajian kulit kering
tidak digalakkan menggunakan sabun lulur dgn kerap. mengikut testimoni
jika kulit menjadi kering/sisik selepas penggunaan terdapat 3 cara
menggunakan set ini:

• -gunakan sepeti biasa seperti diatas,stgh kulit mengalami proses
pembaikan dan mengeluarkan toksin/kulit yang rosak dari penggunaan
herbal. kulit akan berubah seperi normal dalam dua minggu. ramai
pelanggan mendapati kulit menjadi seperti biasa kurang dari seminggu.
jika tidak anda boleh melakukan langkah dibawah:

• -sabun lulur guna seminggu sekali atau dua minggu sekali sabun lulur
urutkan seluruh badan. sabun susu boleh guna setiap hari utk merawat
kulit dan mencantiikan kulit

• -terlampau sensitif - guna sebulan sekali sabun lulur dan ambil buih
sahaja urutkan seluruh badan. sabun susu boleh guna setiap hari utk
merawat kulit dan mencantikkan kulit

4. SAYA MEMPUNYAI KULIT YANG AMAT SENSITIF, ADAKAH ADA KESAN MEMUDARATKAN SEPERTI GATAL2 KERANA SAYA PERNAH MENGGUNAKAN SABUN JENIS HERBA DAN MENGALAMI KEGATALAN SEBELUM INI?

boleh guna seperti jawapan disoalan no 3 diatas jika terdapat simpton alahan.
digalakkan mendaptkan nasihat doktor anda jika pernah berada bawah
pengawasan doktor.

5. BILA SAYA BOLEH MENDAPATKAN KESAN MENGGUNAKAN SABUN INI?

-tiada sebarang produk boleh memberi masa yang teapt bila akan menampakkan
kesan namun apa yg pasti pada kali penggunaan sabun lulur kulit akan
akan menjadi lebih ringan,lembut kerana daki,kulit mati dan toksin
disingkirkan. sabun susu pula melembabkan kulit dan memutihkan kulit.
-teruskan penggunaan sebagai pengganti terbaik sabun mandi harian
kerana ia akan membantu mencantikkan kulit, memudar parut, tompok ,
melambatkan kedutan dan penuaan kulit dan pelbagai khasiat lain.

6. BOLEHKAN DIGUNAKAN DIMUKA?

kandungan sabun adalah 100% asli dan dikhaskan utk merawat kulit badan
walaubagaimanapun mengikut terstimoni yg dilakukan terhadap lelaki dan
wanita : boleh digunakan dimuka jika serasi. jika tidak guna dibadan
sahaja kerana ada pelanggan yg boleh menggunakan dimuka dan ada yang
tidak serasi. walaubagaimanapun set ini tidak menyebabkan pengelupasan
atau masalah kulit.




sabun pengantin SRI NOORA'S
harga semenanjung malaysia
sekotak rm39.90 (genap rm40) + Pos free rm5.00
= RM 45.00
sabah sarawak rm50.00 termasuk pos.



berminat 0179621397
[sms dlu sebelum bayar]
cara2 nak order:
1. bank in ke akaun maybank
mohamad nadzirin b mohd nor
maybank 162731020380
cimb 12710005768520
2. kemudian sms sy, jumlah bank in, alamat, nama, hp, produk.
hp : 0179621397


*maklumat postage
skynet rm7.00 SM,
pembeli bayar rm5.00
saya cover rm2.00







iklan kat sini 452x68 sebulan rm30. aquramachang@gmail.com















lain lain produk tip top
sabun aqura, betul betul bersih
http://www.produkrafa.com/2011/06/aqura-facial-soap.html#links
uqueen mampu menyelesaikan masalah dalaman wanita.
http://www.produkrafa.com/2011/06/uqueen-rahsia-wanita.html
tercari2 sabun jongkong emas zmasha?
http://www.produkrafa.com/2011/06/sabun-jongkong-zmasha.html#links
masker sri nooras, murah jimat dan berkesan
http://www.produkrafa.com/2011/06/seri-dcooling-mask-rm25-je0179621397.html
maq, kandungan antioksida paling tinggi di dunia
http://www.produkrafa.com/2011/06/rahsia-menjana-rm-dan-rahsia-hidup.html
encera bb cream - formula apple stem
http://www.produkrafa.com/2011/06/encera-8g-ready-stok.html
shhmira feminine wash, wangi
http://www.produkrafa.com/2011/06/shhmira-produk-keperluan-wanita-ni.html
encera bb cream, murah, kecil, jimat dan berkesan
http://www.produkrafa.com/2011/05/encera-bb-cream.html

Monday, July 11, 2011

semua orang layak untuk kelihatan cantik, encera bb cream


Mukadimah arini: 


anda pengguna bb cream? tak kisah la jenama apa..


tp harini sy nak rekemen encera bb cream, keluaran rafa green sdn bhd.


dia ada 2 size, 8g(rm28) dan 40g(rm115)


sekiranya minat menjual, inilah produk yg sesuai.


modal anda rm390 dpat 14botol tiub encera bb cream size 8g, jika sabah sarawak rm415.


time ini anda tak untung apa2 lagi. anda bayar 14botol dgn harga rm28sebotol.


belian kali kedua rm250 jer untuk 14 botol encera bb cream.


time ini anda untung, kerana sebotol anda bayar rm17.85sen. anda jual rm28.00, 


so anda untung rm10.00 sebotol.


semua orang layak untuk kelihatan cantik














Kulit berseri hanya dalam seminit!



Rahsia kulit berseri para pelakon lelaki dan wanita Korea terletak pada BB Cream. Encera BB Cream membantu anda mendapatkan kulit yang berseri dan bercahaya hanya dalam seminit. Krim istimewa ini melicinkan garisan halus, menyamakan tona kulit dan menyembunyikan tompokan. Ia memang terbukti berhasil walaupun kali pertama memakainya. Setelah anda mencuba Encera BB Cream, ia akan menjadi sebahagian daripada rutin harian anda. Anda boleh menjimatkan masa dan wang! Kulit berseri bukan lagi satu pilihan. Anda juga boleh mendapatkan wajah yang bercahaya hari ini! Ia sesuai untuk lelaki dan wanita.



Jelita
Miliki Pernampilan
Yang Mempersona
Mudah
Mengembalikan
Keremajaan Wajah Anda
Ringkas
Hanya Sapukan BB
Krim Pada Wajah
Cepat
Kesan Jelas Ketara Dalam
Beberapa Minit Sahaja







   






Rahsianya berada di dalam Sel Stem Epal


Encera BB Cream dirumus daripada Sel Stem Epal melalui spesis buah epal Swiss-German yang terancam – Uttwiler Spatlauber untuk memberikan satu penyelesaian unik dalam anti penuaan untuk semua lapisan umur berdasarkan dua fungsinya yang hebat:
1. Mengaktifkan dan melindungi sel kulit
2. Melambatkan proses biologikal dalam penuaan sel


Keputusan Menyeluruh menunjukkan Encera BB Cream:
• Melindungi sel stem kulit daripada radiasi UV
• Meningkatkan aktiviti sel stem kulit
• Melambatkan proses penuaan sel kulit
• Mengurangkan penampilan kedutan kulit



Apakah yang istimewa tentang Encera BB Cream?

Kini, kisah yang menakjubkan bukan lagi mengenai sel stem. Ia berkisar tentang dua rahsia yang terdapat pada Encera BB Cream daripada pohon epal Swiss-German yang dipanggil Uttwiler Spatlauber. Kebanyakan kita terlalu memfokus tentang kuasa pemulihan Sel Stem dan tidak mengendahkan apakah yang sebenarnya melindungi Sel Stem ketika mereka berenang di dalam sup-bio yang menggalakkan perkembangan dan pembezaan.

Tumbuhan Sel Stem Mampu Melindungi Kulit Anda
Ahli sains yang mengkaji keajaiban Sel Stem (cabang sains yang dipanggil Perubatan Penjanaan Semula) menemui bahawa pokok epal Uttwiler mempunyai keupayaan unik – jika buah yang gugur atau kulit dilubangkan, spesis epal ini berupaya memulihkan diri sendiri lebih pantas dan tahan lebih lama berbanding jenis epal lain dalam kajian. Keupayaan istimewa ini – pada tahap kepekatan 0.2% (faktor epigenetik dan metabolisme, yang membantu dalam penghasilan semula dan tumbesaran), mampu melanjutkan usia dan keremajaan sel stem kulit pada kadar 80%.

Tidak Semua Krim yang Mengandungi Sel Stem Kulit adalah sama 
Encera BB Cream mengandungi PhytoCellTec™, satu teknologi kultur sel stem tumbuhan yang sedang menunggu giliran patennya, dapat mengumpulkan potensi tumbesaran bagi sel stem kulit kita sendiri. Ini adalah bagi memperbaharui kulit dan menjadikannya kelihatan muda semula.

Ketahui Rahsianya
Komponen Malus Domestica dalam sel stem kaya dengan faktor epigenetik yang ‘menyegarkan’ kulit anda dengan ‘membangkitkan’ sel stem tidak terbeza dalam simpanan tubuh anda. Bukan saja ia mampu menghilangkan penampilan garisan halus dan garisan dalam, ia juga menjadikan kulit kelihatan licin, lebih gebu, sihat…dengan kata lain, muda…betul-betul muda.

Encera BB Cream – Rahsia Awet Muda Sel stem mempunyai dua ciri-ciri istimewa. 
Kekal abadi (Pembaharuan sendiri) – kemampuan meneruskan kitaran kerap pembahagian sel dalam keadaan tidak terbeza dan kemampuan pembezaan jenis sel lain (Pembezaan).
Maksudnya mudah: Sel stem boleh memperbaharui sel mati dan menjana semula tisu rosak. Anda mampu kekal muda dengan bantuan sel stem – Rahsia Awet Muda oleh Rafa – pembekal Penyelesaian Kosmetik Bercirikan Sains Abad ke-21.












• Delays senescence of essential cells
• Protects longevity of skin stem cells
• Protection of skin stem cells
• Rejuvenation of skin
• Maintains the power of regeneration
• Decrease in wrinkles
• Combats chronological aging







• Analysis of wrinkle depth in the crow‘s feet area
• 20 volunteers
• 28 days
• Application twice daily
• Against initial conditions



READY STOK 7 BOTOL

size 8g.

cara2 untuk order. .

sebotol rm28 + courier rm2.00 = rm30.00
sabah sarawak langkawi rm35.00
1. bank in ke akaun maybank
mohamad nadzirin b mohd nor
maybank 162731020380
cimb 12710005768520
2. kemudian sms sy, jumlah bank in, alamat, nama, hp, produk.
hp : 0179621397 [sms dlu sebelum beli]

jika SIGN UP

semenanjung malaysia rm390
sabah sarawak rm415
dpt 14 botol encera size 8g 14 botol.
1. bank in ke akaun maybank
mohamad nadzirin b mohd nor
maybank 162731020380
cimb 12710005768520
2. kemudian sms sy, jumlah bank in,masa, tarikh dan produk.
3. sms nama anda, alamat anda, ic anda.
hp : 0179621397
























lain lain produk tip top
sabun aqura, betul betul bersih
http://www.produkrafa.com/2011/06/aqura-facial-soap.html#links

uqueen mampu menyelesaikan masalah dalaman wanita.
http://www.produkrafa.com/2011/06/uqueen-rahsia-wanita.html

tercari2 sabun jongkong emas zmasha?
http://www.produkrafa.com/2011/06/sabun-jongkong-zmasha.html#links

masker sri nooras, murah jimat dan berkesan
http://www.produkrafa.com/2011/06/seri-dcooling-mask-rm25-je0179621397.html

maq, kandungan antioksida paling tinggi di dunia
http://www.produkrafa.com/2011/06/rahsia-menjana-rm-dan-rahsia-hidup.html

encera bb cream - formula apple stem
http://www.produkrafa.com/2011/06/encera-8g-ready-stok.html

shhmira feminine wash, wangi
http://www.produkrafa.com/2011/06/shhmira-produk-keperluan-wanita-ni.html

encera bb cream, murah, kecil, jimat dan berkesan
http://www.produkrafa.com/2011/05/encera-bb-cream.html