Monday, February 27, 2012

testimoni uman, zahari

Zahari Yahya, 51 tahun
Selalu bila saya travel dan drive untuk long distance, pasti saya berhenti dua tiga kali untuk lelap seketika. Badan pun rasa penat sgt dan lenguh-lenguh. Asyik menguap sampai berair mata. Selepas sebulan mengambil U-Man, saya baru perasan yang saya memandu dari KL- Penang - KL dari jam 9.30 am meninggalkan KL hingga 11.00 pm kembali ke KL, saya hanya berhenti untuk makan, bertemu stokis dan kemudian sambung memandu. Badan x pulak lenguh dan mata pun tak mengantuk. Saya juga perasan yang kulit wajah semakin bersih dan lembab terutama dibahagian dagu yang saya selalu bercukur. Hebat U-Man ni! Anda bila nk cuba? Pasti berbaloi...jom cuba sekarang!

nak beli sms nazrin 0179621397

Harga asal uman RM189
Harga promosi RM180

cara2 nak order:
1. bank in ke akaun
mohamad nadzirin b mohd nor
maybank 162731020380
cimb 12710005768520
2. kemudian sms sy, jumlah bank in, alamat, nama, hp, produk.
hp : 0179621397 sms dlu sebelum beli



Antara Keistimewaan U-Man :-
• membantu meningkatkan tenaga dan kesihatan tubuh
• membantu meningkatkan keupayaan lelaki secara semulajadi
• membantu mengatasi masalah prostat dan saluran kencing
• membantu mencegah kanser dan batu karang
• membantu mengatasi masalah disfungsi seks
• membantu meningkatkan kadar hormon testosterone
• membuang toksin, lemak dan angin dari dalam badan
• membantu menurunkan berat badan dan mengempiskan perut buncit
• membantu membersih dan melancarkan perjalanan darah
• membantu mengatasi masalah kebas kaki tangan dan angin
• membantu membersih, mencerah dan mencantikkan kulit
• membantu memejalkan otot secara semulajadi
• membantu mengatasi masalah tulang rapuh
• membantu menstabilkan radikal bebas dan mencegah kerosakan sel
• membantu mencegah dan mengawal berbagai penyakit / masalah mata
• membantu melewatkan andropause


Rahsia Lelaki Sejati, Sihat, Kuat, Hebat! Pastinya U-Man!

No comments:

Post a Comment